De ce pot fi benefice retelele sociale pentru afacerea ta?

Posted on

Care sunt beneficiile utilizarii retelelor sociale pentru afaceri? Ia in considerare ca, in prezent, exista peste 4,2 miliarde de utilizatori activi ai retelelor sociale pe tot globul.

Daca nu profiti de ele in cadrul strategiei tale de marketing digital, pierzi o modalitate rapida, ieftina si eficienta de a ajunge la aproape jumatate din populatia lumii.

Sa aruncam o privire asupra catorva dintre numeroasele moduri in care retelele sociale te pot ajuta sa te conectezi cu publicul tinta, sa interactionezi cu clientii si sa iti dezvolti afacerea.

Beneficiile retelelor sociale pentru afaceri:

Iti fac brandul mai cunoscut.

Cu peste jumatate din populatia lumii folosind retele sociale, platforme precum Facebook, Instagram sau Twitter sunt un loc prielnic de a ajunge la potentiali clienti si, desigur, la clienti pe care ii ai deja.

Crezi ca oamenii se conecteaza doar cu brandurile pe care le cunosc deja pe retelele de socializare? Ia in considerare ca 83% dintre utilizatorii Instagram spun ca descopera produse noi pe aceasta platforma.

Te ajuta sa iti pui la curent clientii cu produsele / serviciile noi pe care le ofera afacerea ta.

70% dintre utilizatorii retelelor sociale se conecteaza la conturile lor cel putin o data pe zi, conform unui studiu din 2021 realizat de cercetatorii de la Pew Research Center, iar 49% dintre ei recunosc ca verifica retelele sociale de mai multe ori pe zi.

Retelele de socializare iti ofera posibilitatea de a intra in legatura cu clientii si urmaritorii de fiecare data cand se conecteaza. Pastreaza-ti postarile cat mai distractive si informative, iar urmaritorii tai vor fi bucurosi sa vada noul tau continut in fluxurile lor, tinandu-te in prim-plan, astfel incat sa fii prima oprire cand sunt gata a faca o noua achizitie.

Te ajuta sa ai un trafic mai bun pe site.

Postarile si anunturile pe retelele sociale sunt modalitati cheie de a genera trafic catre site-ul tau. Distribuirea continutului de pe blogul sau site-ul tau pe canalele de social media reprezinta o modalitate excelenta de a atrage cititori de indata ce publici o noua postare (poti chiar sa utilizezi etichete de urmarire UTM pentru a colecta date despre click-urile primite).

Include adresa site-ului tau in toate profilurile de retele sociale, astfel incat persoanele care doresc sa afle mai multe despre afacerea ta sa poata face acest lucru cu un singur click.

Iti cresc vanzarile.

Conturile tale de socializare sunt o parte esentiala a palniei de vanzari a afacerii pe care o conduci – procesul prin care un nou contact devine client.

Pe masura ce numarul de persoane care folosesc retelele sociale continua sa creasca si instrumentele de vanzari sociale evolueaza, retelele de socializare vor deveni din ce in ce mai importante pentru cautarea de produse si comert electronic.

Share & Like 🙂
error0
fb-share-icon
Tweet 20
fb-share-icon20

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.