Consumatorii apeleaza din ce in ce mai mult la internet atunci cand doresc sa achizitioneze ceva. Acest lucru face ca marketingul online sa fie mai important decat oricand. Potrivit studiilor, pentru a efectua cercetarea preliminara a preturilor si a produselor, consumatorii folosesc internetul mobil si retelele sociale inainte de a lua deciziile finale.
Folosind strategii de marketing online, poti construi relatii cu potentiali clienti si poti genera mai multe vanzari de produse / servicii. Mai mult, marketingul online este considerat chiar mai important decat marketingul traditional, care pare sa dispara incet-incet.
Inca nu esti convins ca marketingul pe internet este directia in care ar trebui sa mearga afacerea ta? Cele 4 beneficii ale marketingului online enumerate mai jos te vor determina sa te razgandesti.
1. Marketingul online nu este scump.
Comercializarea produselor dintr-un magazin fizic este mult mai costisitoare decat comercializarea lor pe internet. Costurile recurente ale intretinerii si inchirierii proprietatii nu sunt relevante pentru marketingul online. In plus, pentru a fi afisate in magazin, nu trebuie sa umpli rafturile cu marfa. In consecinta, vei putea mentine costurile de stocuri scazute, comandand marfa in conformitate cu cererea, in loc sa faci comenzi anticipand cererea.
2. Marketingul pe internet permite vanzari la orice ora din zi.
Fara sa iti faci griji cu privire la plata orelor suplimentare sau orelor de functionare catre angajati, marketingul pe internet iti ofera libertatea de a-ti mentine intreprinderea deschisa 24 de ore pe zi, sapte zile pe saptamana. Clientii vor gasi, de asemenea, incredibil de convenabil sa cumpere produse si servicii de pe internet in functie de programul lor. Cand le este convenabil, ei iti pot vizita site-ul magazinului in orice moment al zilei si pot plasa comenzi.
3. Marketingul pe internet permite o abordare personalizata de publicitate.
Luand in calcul preferintele si istoricul de cumparaturi al clientilor, marketingul online iti permite sa personalizezi oferte pentru acestia. Poti face oferte directionate care sunt o reflectare fidela a intereselor lor, urmarind informatiile despre produsele si paginile web pe care acestia le viziteaza.
4. Marketingul pe internet te ajuta sa profiti de retelele sociale.
Retelele sociale devin din ce in ce mai importante in fiecare zi, iar marketingul online iti permite sa le utilizezi pentru a avea mai mult succes cu afacerea ta. Legatura dintre cresterea veniturilor online si retelele sociale a fost evidentiata intr-un studiu recent realizat de cercetatorii de la Harvard Business School.
Studiul a constatat ca au existat vanzari crescute de aproximativ cinci procente generate de acei consumatori care au raportat ca sunt cel mai puternic influentati de retelele sociale. Incorporand instrumente de social media in campaniile tale de marketing online, poti profita de acest tip de influenta si poti urmari cresterea profiturilor tale.