Atunci cand creezi un website, scopul principal este acela de a-i convinge sa cumpere ceva sau macar sa se inscrie intr-un newsletter. Exista milioane de site-uri, insa doar cateva reusesc sa aiba intr-adevar succes. Ce au special fata de celelalte?
Conform specialistilor, nu au nimic foarte special, insa reusesc sa evite greselile de pe celelalte site-uri. Un site de succes trebuie sa imbine cateva elemente cheie care sunt simple, dar esentiale.
Care sunt secretele site-ului de succes?
1. Simplitatea. Mizeaza intotdeauna pe simplitate! Un site simplu si concret, care ii ofera vizitatorului informatiile de care are nevoie intr-un timp cat mai scurt, este un site care va ajunge rapid sa castige aprecierea celor care intra pe el. Nu insista cu o grafica prea colorata, cu foarte multe filmulete sau cu cantitati uriase de text care sa dezbata acelasi subiect iar si iar. Cu cat spui mai simplu ceea ce ai de spus, cu atat este mai bine;
2. O structura cat mai ok a continutului. Continutul, fie ca este text, video sau imagine, trebuie sa fie structurat cat mai ok. Textele este bine sa fie structurate cu titluri si subtitluri, in asa fel incat cei care cauta doar un anumit lucru sa il poata gasi imediat. Imaginile trebuie si ele sa fie structurate in asa fel incat sa fie cat mai putin aglomerate si sa nu ingreuneze incarcarea site-ului;

3. O utilizare facila. Cu siguranta iti doresti un site unic, insa nu este intotdeauna cea mai buna alegere. Alegerea eficienta este aceea a unui site usor de utilizat de catre oricine;
4. Un marketing foarte bine facut. Marketing-ul este un subiect complex, pe care trebuie sa il lasi pe mana specialistilor. Acesta implica promovare pe retelele de socializare sau promovarea pe site-uri relevante pentru domeniul tau. Marketing-ul bine facut te poate ajuta sa economisesti bani. Daca este facut pe bajbaite insa, poate sa coste extrem de mult;
5. O analiza a concurentei. Cat de important este sa iti analizezi concurenta? Este esential. Daca vrei sa te bucuri de un site eficient, este bine sa gasesti punctele forte si mai ales punctele slabe ale concurentilor, in asa fel incat sa poti profita de ele.