Unul dintre avantajele mediului online este faptul ca iti ofera foarte multe variante de promovare, in asa fel incat poti gasi acea solutie perfecta pentru business-ul tau. Pana sa o gasesti insa, trebuie sa treci prin toate metodele disponibile pe piata, deoarece fiecarui business i se potriveste altceva.
Conform statisticilor, cei mai multi clienti sunt convinsi de magazinele si site-urile care le ofera atat produse de calitate, cat si informatii cat mai relevante.
Tocmai de aceea, metodele de promovare perfecte sunt cele prin care poti oferi informatii.
Care sunt metodele prin care oferi informatii si atragi clienti, in acelasi timp?
1. Blogging. Orice site trebuie sa aiba un blog prin care sa comunice cu clientii sau cu potentialii clienti. Blogul poate avea multiple avantaje, deoarece reuseste sa ofere informatii valoroase si ii convinge pe cititori sa il salveze, pentru viitoare resurse. De asemenea, blogul poate contribui la o buna optimizare SEO.
2. Social Media. Prezenta pe social media este obligatorie in 2022. Facebook, Instagram, Tik-Tok si toate retelele sociale in care oamenii petrec ore intregi in fiecare zi, reprezinta o sursa extrem de importanta de trafic si de vanzari. Atunci cand te promovezi pe social media este bine sa te asiguri ca o faci corect: tii cont de specificul fiecarei platforme in parte, oferi mai multa informatie decat promovare si incerci sa ii fidelizezi pe cei care citesc.
3. Ghiduri si E-book-uri. Informatia este aurul prezentului. Daca esti profesionist intr-un anumit domeniu, poti crea o carte electronica sau un e-book pe care sa il oferi gratuit in schimbul unei adrese de email. Vei obtine o lista valoroasa cu potentiali clienti direct interesati de domeniul in care activezi.
4. Infografice. Nu toti oamenii isi iau informatiile citind. Unii apreciaza mult mai mult imaginile, motiv pentru care infograficele pot fi o alta solutie prin care poti convinge potentiali clienti ca business-ul tau merita toata atentia.
5. Podcasturi. Podcasturile sunt extrem de populare in aceasta perioada, deoarece ofera informatii audio, permitandu-le oamenilor sa isi faca activitatile zilnice. Un podcast realizat cu profesionisti din domeniul in care activezi poate fi o resursa extrem de importanta pentru clienti.

Atunci cand vrei sa te promovezi online este foarte important sa analizezi concurenta si sa iesi din tipare, oferind informatii pe care nu le-au mai oferit si altii sau informatii oferite de altii, intr-un alt ambalaj.