Iata de ce afacerea ta trebuie sa fie prezenta in mediul online!

Posted on
afacere online

Desi din ce in ce mai putin obisnuita in zilele noastre, o intrebare frecventa pe care si-o pun intreprinzatorii traditionali este: De ce ar trebui sa fie afacerea mea prezenta in mediul online?

A doua activitate pe internet cea mai frecventa in ultimul an a fost gasirea de informatii despre bunuri si servicii, intreprinsa de peste 75% dintre adulti.

Daca acesta nu este un motiv suficient de convingator pentru a-ti promova afacerea online, aici sunt inca patru:

1. Este rentabil.

Achizitionarea unui nume de domeniu si a unui pachet de gazduire a site-ului web este o modalitate ieftina de a-ti prezenta afacerea unei lumi pline de potentiali clienti. Daca nu ai bugetul necesar pentru a plati pentru un site web creat de profesionisti, exista nenumarate pachete gratuite de creare de site-uri disponibile online.

O modalitate si mai usoara de a ajunge la comunitatea online este prin crearea unui cont sau a unei pagini pe retelele sociale. Este gratuit, simplu si vei avea instantaneu o platforma de pe care te vei putea conecta cu milioane de utilizatori din intreaga lume.

2. Iti ofera o lume plina de oportunitati.

A avea un site web, a fi pe retelele de socializare sau a vinde pe o platforma de comert electronic iti permite sa-ti dezvolti afacerea dincolo de locatia fizica. O prezenta online iti deschide magazinul virtual pentru afaceri 24 din 24 de ore, 7 zile pe saptamana, permitandu-ti sa accesezi potentiali clienti pe care nu i-ai putea atinge niciodata in mod conventional.

3. Le permite clientilor tai sa fie informati.

Pliantele si brosurile fizice pot deveni rapid depasite pe masura ce iti schimbi serviciile si modifici structura preturilor. Avand aceste informatii pe site-ul tau online, vei putea face modificari imediate, asigurandu-te astfel ca clientii tai raman informati – vazand doar date actuale si relevante.

4. Creste implicarea clientilor.

Folosirea retelelor sociale sau a unei adrese de e-mail ofera clientilor mai multe modalitati de a te contacta. Multi ar prefera sa-ti trimita un e-mail, sa iti viziteze site-ul web sau sa iti trimita un mesaj pe Facebook decat sa iti dea un telefon.

A fi mai accesibil pentru clienti va creste satisfactia acestora si te va ajuta sa intelegi mai bine piata, oferind, de asemenea, clientilor tai oportunitatea de a lasa recenzii online.

Share & Like 🙂
error0
fb-share-icon
Tweet 20
fb-share-icon20

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.