Cum sa iti promovezi mica ta afacere pe Facebook

Posted on
facebook

Facebook este un instrument de marketing important pentru proprietarii de afaceri mici care doresc sa-si mentina clientii fideli si sa atraga altii noi.

Cheia utilizarii corecte a platformei implica organizare si livrarea constanta de continut unic, care sa atraga cat mai mult publicul.

De stiut ca Facebook ofera mai multe instrumente pentru promovare si ar trebui sa te gandesti si sa le folosesti pe toate pentru a-ti maximiza acoperirea.

In randurile ce urmeaza, iti vom oferi cateva sfaturi care sa te ajute sa-ti dezvolti afacerea folosindu-te de platforma Facebook.

Creeaza o pagina a afacerii tale.

Daca doresti sa ai o prezenta solida si profesionala pe Facebook, trebuie sa creezi o pagina separata pentru afacerea ta. O astfel de pagina este ca cea a unui profil obisnuit, dar este pentru marci si afaceri. De asemenea, nu va avea butonul de “add firend”, ci de “follow”.

Dupa ce ai creat pagina, adauga cat mai multe fotografii care sa reflecte domeniul de activitate al afacerii tale. Avand in vedere ca aceste imagini le vor oferi clientilor tai prima impresie, ai grija sa fie de inalta calitate si sa prezinte afacerea intr-o lumina pozitiva.

Adauga informatii despre afacerea ta, inclusiv numele companiei, adresa, informatiile de contact, site-ul web, programul de lucru, produsele oferite sau serviciile oferite, etc. Va trebui, de asemenea, sa creezi o descriere a ceea ce presupune afacerea ta. Poti adauga categorii suplimentare pentru a te asigura ca firma ta este inclusa in toate cautarile relevante de pe site. Pe masura ce adaugi informatii, utilizeaza cuvinte cheie strategice care indica atat cititorilor, cat si Facebook-ului despre ce este vorba in pagina ta.

Posteaza in mod regulat pe pagina de Facebook a afacerii.

Ca sa folosesti platforma Facebook pentru a promova o afacere, trebuie sa faci mai mult decat sa configurezi o pagina – trebuie sa o utilizezi si sa postezi in mod regulat, cel putin o data pe zi. La fel de important este sa postezi continut de calitate. De asemenea, poti partaja informatii si fotografii din culise. Acest lucru denota transparenta, ceea ce publicul mereu apreciaza.

Signal, Facebook Spar Over Ads Disclosing What Facebook Knows About You -  ExtremeTech

Implica-ti urmaritorii.

Noul algoritm al Facebook-ului favorizeaza postarile si paginile care creeaza implicare. Inainte de a posta ceva pe Facebook, intreaba-te daca va crea o conversatie. De asemenea, este important sa retii ca Facebook este o platforma de socializare, asa ca ar trebui sa fii cat mai sociabil, raspunzand la comentariile, intrebarile si preocuparile clientilor.

Cheia implicarii este postarea de continut de calitate. Pentru cele mai bune rezultate, incearca sa fii prietenos si conversational.

Share & Like 🙂
error0
fb-share-icon
Tweet 20
fb-share-icon20

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.