De ce si cum sa folosesti YouTube pentru a-ti promova afacerea

Posted on
youtube

Majoritatea companiilor, atunci cand se gandesc la marketing online pe retelele sociale, iau in considerare utilizarea platformelor Facebook, Twitter si Instagram.

Cu toate acestea, YouTube este una dintre cele mai mari si populare retele sociale din lume – de fapt, al doilea site web din lume.

Ceea ce inseamna, desigur, o acoperire imensa si posibilitati nenumarate pentru cresterea gradului de consientizare a afacerii tale, pentru a genera mai mult trafic si pentru a atrage mai multi clienti.

De ce sa iti promovezi afacerea pe YouTube?

Iata cateva statistici utile care te vor ajuta sa intelegi de ce YouTube este o platforma atat de buna pentru companii:

  • YouTube este al doilea cel mai mare motor de cautare din lume, precum si al doilea cel mai mare site web, dupa Google, avand peste un miliard de abonati inregistrati;
  • In fiecare zi, YouTube inregistreaza peste un miliard de ore de vizionari;
  • YouTube ajunge la mai multi tineri cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani pe smartphone decat orice canal TV sau retea de cablu TV;

Mai mult decat atat, YouTube nu arata niciun semn de incetinire, ceea ce face ca lucrurile sa fie destul de clare: oamenilor de toate varstele, din intreaga lume, le place sa vizioneze clipuri pe aceasta platforma online. Iar acesta este unul dintre cele mai mari beneficii din punct de vedere al marketingului: YouTube este locul in care se afla publicul tau. O strategie buna pe YouTube te poate ajuta sa ajungi la mai multi oameni si sa iti imbunatatesti rezultatele in general.

Dar, de unde sa incepi?

Why Is My Youtube Video Starting In The Middle? - Gram Bulk

Creeaza o strategie!

Ce iti doresti sa obtii cu YouTube si marketingul video? Care sunt obiectivele tale exacte? De exemplu:

  • Imbunatatirea gradului de constientizare si implicare a marcii;
  • Atragerea mai multor clienti;
  • Cresterea traficului catre site-ul tau web;
  • Imbunatatirea vanzarilor.

Stiind exact ce obiective ai, vei putea crea videoclipuri potrivite pentru canalul tau.

Ce tipuri de videoclipuri poti crea?

Unul dintre principalele lucruri care ii impiedica pe antreprenori sa profite de YouTube este ca… ei bine, nu stiu sigur ce fel de video-uri sa creeze. Sau cum sa le faca.

Trebuie stiut insa ca nu este atat de dificil sa creezi videoclipuri de calitate – in unele cazuri, nici macar nu ai nevoie de un aparat profesional de filmat, smartphone-ul fiind suficient. Iar cand vine vorba de tipurile de video-uri de marca si de marketing pe care le poti crea, exista numeroase optiuni:

  • video-uri legate de brand-ul tau, care prezinta serviciile / produsele firmei tale;
  • video-uri educationale (oamenilor le plac tutorialele de pe YouTube);
  • interviuri cu influenceri si lideri de opinie de pe nisa ta;
  • videoclipuri animate;
  • documentare.
Share & Like 🙂
error0
fb-share-icon
Tweet 20
fb-share-icon20

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.