Content Marketing? Ce este si cum il folosesti?

Posted on
content-marketing

Marketingul online este un amalgam de actiuni care au un scop clar: acela de a-ti aduce clienti. In ultima perioada, din ce in ce mai multi experti in marketing online au inceput sa se focuseze pe continutul relevant, de foarte buna calitate, realizand ca este una dintre cele mai bune variante prin care pot atrage clienti.

Marketingul prin continut s-a dezvoltat incet, incet si sub denumirea de “Content Marketing“ a reusit sa construiasca o multime de branduri.

Ce este, de fapt, content marketing-ul?

Este procesul de creare si publicare de continut valoros si relevant pentru domeniul in care activezi. Daca este bine facut, content marketingul poate sa atraga noi clienti si le poate castiga loialitatea.

In general, aceasta varianta de marketing abordeaza subiecte foarte variate din domeniul de activitate al site-ului, incercand sa raspunda unui numar cat mai mare de intrebari.

Un mare avantaj al content Marketing-ului este faptul ca atrage cititorii catre brand, fara a-i bombarda cu reclame. Acestia vin din proprie initiativa, atunci cand sunt in cautarea unei informatii.

Care sunt greselile facute in content marketing?

Evident, nu toata lumea face content marketing corect. Exista multi antreprenori care fac greseli, cele mai mari fiind urmatoarele:

  • Aleg sa isi scrie singuri continutul si fac greseli de structura sau de exprimare;
  • Isi lauda foarte mult produsele, fara a aduce un plus de valoare informatiilor;
  • Incearca sa obtina vanzari instant;
  • Nu aduc un plus de valoare prin informatiile pe care le ofera, copiind o multime de informatii care sunt deja disponibile online.
seo

Care sunt avantajele pe care le poti obtine daca faci corect content marketing-ul?

1. Poti castiga notorietate, promovandu-te in randul persoanelor potrivite;

2. Poti ajunge sa pastrezi o relatie stransa cu audienta;

3. Poti genera vanzari si poti atrage loialitate fata de brand;

4. Poti creste vanzarile si profitabilitatea.

Daca vrei sa faci content marketing ca la carte, cel mai bine este sa angajezi un specialist care stie cum sa scrie un text ce poate sa vanda, stie cum sa se puna in pielea potentialului cumparator si stie cum sa extraga exact acele informatii care sunt relevante si care pot sa ofere un plus de valoare.

Share & Like 🙂
error0
Tweet 20
fb-share-icon20

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.